20 Mayıs 2014 Salı

2013 e mektubum

Evet biliyorum 2014 deyiz şaşırmadım yılları.yakın zamanda yine elime geldi o mektubum üniversite 1 de yazmışım 30 lu yaşlarıma hani şu reklam var ya çocuk işi gücü bahane etmeyip geziyor ya gençliğinde ve 30 larına da aynı şeyi söylüyor çoluk çocuk geziyır reklam yıldızımız hah işte benim mektup da o hesap :) bazı cümleleri şifreli yazmama rağmen hala anlıyor olmam yeterince genç olduğumu hissettiriyor bana.ikinci ihtimal olarak bile zor görsüğüm evli ve çocuklu durumuna sahip olmam ironik.ha mesleğimin sevdipim kısmını yapıyorum bu teselli edici fakat kendime temennimi yerine getiremedim hala umut var umudum var o ayrı ama şu ana kadar çoktan sahip olabilirdim.bazı kararlarımla ilgili ufak da olsa pişmanlıklarım yok desem yalan olur.muhtemelen tardis im olsa geri dönüp farklı şeylere karar vermezdim pişmanlıklar da benim.ve bundan on yıl sonrasına ölmez hayatta kalırsam yazdığım mektup şekilleniyor ,bakalım bu kez ne kadarında başarılı olurum ölmez sağ kalırsam tabi.kitabın adını anımsadım kolera günlerinde aşk saçmasapan bir senaryo ve tüm mantıksızca sevişlere rağmen göreceli bir mutlu sonu olan.
Yıllar sonra hiç zaman geçmemiş gibi işe giderken yazmak sadece kendi yıllar sonrama not olsun diye rahatlatıcı bir bakış açısından ve muhakkak o bakışa sahip olucak.

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder