22 Mayıs 2014 Perşembe

Değiş tokuş

Günlük duygu değişimi anındayım.ya da kendimi öyle teselli ediyorum.ofisten çıktığım anda her adımda ofisteki herşeyi toparlayıp raflara yerleştiriyorum,eğer kısa sürede başarılı olamıyorsam yolumu uzatıyorum.sabah evden çıkana kadar o düşüncelerin duyguların hiçbirini düşünmemeye çalışıyorum ve şu an tam tersini yapıyorum evdekileri raflara yerleştirip diğer yükleri alıyorum bir bir omzuma.başarıya ne kadar ulaştığım göreceli dün dozu yüksekti sinirimin eve kadar geldi şimdi de evden taşıyorum bişeyleri.üzarinde daha çoook çalışmam gerekiyor sanırım bu felsefenin.
Bu keşmekeş içinde tek işe yarayan şeyse oğlum şükürler olsun ki bünye reddetmiyor .bu sabah karışık yine bünye yine biriken birşeyler var yine üzerinden geçilmesi gereken cümleler.hayat kolay deselerdi bırakır giderdim de zorluk derecesini seçememişim. :)
Allahım zihnim bulandı bu ne fena bir parfümdüüüür ben neden otobüse bindim neden yürümedim oyyyy nefesim kesildi.
Tamamdır birden dağıldı düşünceler kim demiş kötü parfüm işe yaramaz die :))

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder